sobota, 28 grudnia 2013

Dzien 23 - I i II wojna swiatowa

Mamy taki cudowny dzień! Pogoda rozpieszcza :) w ogrodzie właśnie zakwitła nam pigwa, w lesie wciąż jest zielono! Zaliczyliśmy już jeden spacer, zaraz idziemy na kolejny :) z małym na klacie to naprawdę pozwala się zmęczyć. Dodatkowo dzisiaj za dużo biegania, więc na siłownię umówiłam się na jutro. Dzisiaj standardowo brzuch + cardio, pamiętając, że powinnam ćwiczyć całe ciało i raz w tygodniu porządnie zrobić każdą jego część :) 

A teraz spróbuję się zastanowić jaki wpływ wywiera telewizja na moją starszą (od 2 miesięcy pięciolatka) dzisiaj rano usiadła ze mną przy stole i z powagą w głosie zapytała:

"Mamo dlaczego po trzecim rozbiorze Polska zniknęła z mapy"



"Mamo a opowiesz mi jakie kraje brały udział w I i II wojnie światowej?" 

Całe szczęście, że ja jestem od ścisłych :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz