czwartek, 6 marca 2014

Sprawdz sie - martwy ciag & przysiady & wyciskanie - ile kg dla kogo

Ostatnio natrafiłam na fajnego bloga: http://crossfityourlife.blogspot.com/ - przeczytałam go od deski do deski, bo bardzo siedzi w moim klimacie ostatnio - ciekawe jak szybko mi się znudzi temat crossfitu ;) Wrzucam właśnie z niego normy które są wskaźnikami wyników, jakie można oczekiwać od kobiet i mężczyzn przy robieniu podstawowych ćwiczeń. Swoją drogą zaliczam się w każdym punkcie do początkującego i w sumie by się zgadzało, od porodu minęło bowiem 20 tygodni
  • "nietrenujący" - zdrowy osobnik, nie trenował wcześniej, potrafi wykonać ćwiczenie prawidłowo
  • "Początkujący" - trenujący regularnie od 3 do 9 miesięcy
  • "Średniozaawansowany" - regularnie do 2 lat
  • "Zaawansowany" - wieloletnie doświadczenie
  • "elite"  - zawodnicy startujący w sportach siłowych


 
 

2 komentarze:

  1. Wszedzie szukałam jakichś wskaznikow, super ze wreszcie udało mi się znaleźć :) ja tez jestem na poczatkujacym etapie ale codziennie brne do przodu i będzie coraz lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jak podobają Ci się tematy crossfitowe, to spróbuj tez szczęścia na linach (TRX). Jedno drugie doskonale uzupełnia.

    OdpowiedzUsuń