środa, 9 kwietnia 2014

Zdjecia 24-latki po 4 dniach od porodu

Na moje zdjęcia wciąż musicie trochę poczekać :) może w weekend uda mi się coś stworzyć. Póki co liczba siniaków na nogach znacznie przekroczyła normę :)
 
Ostatnio natknęłam się na artykuł dotyczący żony norweskiego piłkarza: Lars-Kristian Eriksena. Caroline Berg Eriksen, 24-letnia dziennikarka i modelka urodziła mu dziewczynkę o imieniu Nelia i po czterech dniach od porodu Caroline umieściła w sieci swoje zdjęcie w bikini.
 
Fotka Berg Eriksen wzbudziła absolutny szok. - Ona jest z innej planety - napisała pisarka Suzanne Aabel. - To zdjęcie jest bardzo prowokujące. Ja jej zazdroszczę figury, sama zaczęłam nienawidzić swojego ciała w wieku 12 lat - dodała Aabel.



Życie jest niesprawiedliwe :) ale trochę ciężkiej pracy i każda z nas może tak wyglądać ;)

4 komentarze:

  1. Życie jest sprawiedliwe. Figura to ni wszystko;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ta pewność, że faktycznie powstało 4 dni po porodzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) pozostaje tylko wierzyć, że to prawda :)

      Usuń
    2. A gdzie ma podkład poporodowy??? Nie dałaby rady go upchnąć w takich majtkach... 4 dni po porodzie to leci jak z kranu.

      Usuń