wtorek, 7 stycznia 2014

Obiecane zdjecia - part 1

Wklejam obiecane zdjęcia :) Kolejny raz bije się w piersi za jakość zdjęć, ale nie jestem dobra w robieniu ich samej sobie :/
Pierwsze zdjęcia to zdjęcie mojej ulubionej spódnicy, której jeszcze kilka tygodni temu nie dopinałam i chodziłam z zawiniętym tyłem, a teraz jest tam nawet trochę luzu ;) Na kolejnych jak się dobrze przyjrzycie to delikatnie rysuje się czworogłowy ;)

Ps. Chyba żadne z ćwiczeń w całym moim życiu nie były przyjemniejsze, niż te podczas wracania do formy po ciąży








9 komentarzy:

  1. Piękny czworogłowy :) tak 3maj!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widzę tu czworogłowego, a wysoki but zawsze wyszczupla i wysmukla nogę.
    odnoszę wrażenie,że strasznie zarozumiała jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe raczej pewna siebie :) wysoki but jest tylko dlatego, ze ladniej wygląda do tej spódnicy bo jest za dluga na plaskie :) ale dla mnie bez roznicy, bo mogę zalozyc plaskie a nogi i tak mam smukle i szczuple ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście,że pewna siebie a zbyt duża pewność siebie odstrasza. Każdy post zalatuje narcyzmem z tego co zdążyłem wyczytać.
      szczupłe...właśnie..patyczki....pakuj na siłowni może zbudujesz tego rzekomego czworogłowego :)

      Usuń
    2. Ciebie chyba nie odstraszyło, skoro wszystkie przeczytałeś :) don't worry, pakować mam zamiar, to dopiero początek :) Pozdrawiam i życzę owocnej lektury

      Usuń
  4. Może następny post powinien być o budowie nóg, żeby pokazać koleżance/koledze, ze jednak czworogłowy widać? Bez przesady zamiast pochwalić za prace włożona w dochodzenie do formy, to jak typowy Polak trzeba skrytykować. Oby tak dalej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako anonin łatwo jest krytykowac!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Piekne nogi!

    OdpowiedzUsuń