sobota, 18 stycznia 2014

Moje nowe "stare" lyzwy :)

YEAH! Przyszły wreszcie moje długo oczekiwane łyżwy firmy CCM :) jutro z samego rana lecę je testować! Razem z moją córą oczywiście :) Do najlepszych firm produkujących łyżwy należą Botas, CCM i Bauer, więc postanowiłam kupić używane łyżwy najlepszej firmy w cenie nowych firmy "no name", ale jutro Wam napiszę, czy widzę różnicę pomiędzy tymi wypożyczanymi a swoimi własnymi i czy faktycznie są takie dobre. Cena wcale nie jest bardzo wysoka i porównywalna np. z łyżwami kupowanymi w decathlonie :) Miłych snów!


---------------------------------------------

Łyżwy przetestowane :) szczerze mogę stwierdzić, że nie ma różnicy ;) i te wypożyczone i te moje własne używane dobrej firmy są podobne. Może chodzi o to, że dla laika różnica nie jest do wychwycenia? :) Póki co próbuje przypomnieć sobie jazdę przodem, skręcanie, hamowanie, jazda tyłem mi nie idzie, to może i łyżwy do takich podstaw nie mają większego znaczenia ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz