piątek, 10 stycznia 2014

Ćwiczenia na mięśnie brzucha - test

Muszę przyznać, że wczorajsze ćwiczenia na mięśnie brzucha były bardzo męczące, brzuch maksymalnie spięty i już przy trzecim ćwiczeniu ledwo dawał radę. Jedyne ćwiczenia, które z chęcią bym zamieniła następnym razem to opuszczanie prostych nóg w leżeniu. Ja mam nadmiernie wygięty kręgosłup w części lędźwiowej i czuję, że tutaj brzuch mało pracuje, a plecy w części lędźwiowej niebezpiecznie odrywają się od podłogi :) następnym razem zastąpię to akurat ćwiczenie wypychaniem nóg ku górze w leżeniu na plecach
 


 
Kolejnym z listy i do zrobienia dzisiaj jest ponadczasowy 8 minutowy trening brzucha.
 
 
----------------------------------------------
Brzuch zrobiony - niewiarygodne, że filmik, który powstał tak dawno temu cały czas jest aktualny :) jak dla mnie super :) i upływający czas jest cudnym rozwiązaniem!
Jutro kolejna porcja ćwiczeń, bo dzisiaj zaliczyliśmy łyżwy kolejny raz :)
 ----------------------------------------------
 
 
Kolejne ćwiczenia zaliczone! Osobiście wolę robić brzuch robiąc jedną serię danego ćwiczenia. Ale i to nie było złe. Żeby nie wklejać filmików po kolei, zrobiłam playlistę. Ostatnie ćwiczenia, to brzuch, który w domowym zaciszu się nie uda - chyba, że macie sprzęt w domu :) ja mam w garażu drążek m.in. ale nie chciałoby mi się ruszyć tyłka, ubierać dzidziusia i tam ćwiczyć ...
 


1 komentarz: