środa, 23 kwietnia 2014

Cycki :)

Zdjęcia już zrobione. Brzuch wygląda coraz lepiej. Jako, że priorytetem w tym momencie jest długa kąpiel (dzieciaki właśnie śpią :), posprzątanie mieszkania oraz przygotowanie rzeczy na jutro (jak codziennie wstajemy przed 6.00), będziecie musieli jeszcze trochę na nie poczekać. Dodatkowo właśnie przypomniałam sobie o wyzwaniu, które sobie postawiłam w grudniu. Miało być 20 pompek męskich - sprawdzę czy się uda jak tylko znajdę trochę czasu. Ostatnio niestety jest go bardzo mało. Praca, dzieciaki i treningi pochłaniają mnie do reszty.

Póki co, polecam Wam trochę literatury na temat cycków :)

http://erillsstyle.wordpress.com/2014/03/16/cycki/

........
A ta matka co karmi swoje dziecie? Czy ona nie ma wstydu?!
Tak na widok publiczny tego złego cycka wystawiać?! Co to jest za ladacznica! Nie wstyd jej?!
Kto kto widział; tak bezczelnie się z nagością obnosić!
Do zamkniętych pomieszczeń je!
Niedobrze mi, obrzydziło mi się posiłek bo oto matka karmi dziecko piersią.
W miejscu publicznym!!

Spalmy i ją na stosie.
W końcu jakim prawem epatuje i uderza mnie w twarz swoją nagością.
A może ja sobie nie życzę?!
Jaka naturalność?
Przecież są butelki!

Jesteś dziwny świecie.
Pełen sprzeczności, nienawiści i ścisku pośladków.





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz