poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Jestes piekna, inteligentna i zabawna :)

Właśnie koleżanka wsadziła fajny filmik na fb :) nie wiem jak Wy, ale ja mu wierzę! A że mój mąż czyta ostatnio mojego bloga, to zachęcam do nauczenia się tekstu ;)
 
Ostatnio w telewizji wypowiadała się jedna z mam, która zamieściła swoje zdjęcie po porodzie i skomentowała, że nie zamierza chudnąć i akceptuje się taką jaką jest :) chciałabym mieć tak jak ona - a tymczasem ja wiecznie doszukuje się wad :/
 
...
bez względu na to, co o sobie myślisz, Czy pozujesz do okładki magazynu,
czy lepisz garnki z Babcią, czy jesteś na liście najlepszych, czy na liście najgorszych
czy jesteś szefową cheerleaderek, czy szkolnym odludkiem,
czy jesteś „Panią Popularną”,
czy nigdy nie miałaś nikogo, kogo mogłaś nazwać przyjacielem, czy kochasz siebie i swoje życie,
czy nie możesz patrzeć na siebie w lustrze i czujesz, że wszystko w Twoim życiu
się rozpada, czy czujesz się zwycięzcą, czy czujesz się
największą porażką tego świata. Niezależnie od tego co o sobie myślisz
rzeczywistość jest taka: zasługujesz na kogoś, kto jest gotowy oddać za Ciebie życie
ponieważ jesteś potężna i silna :)
 
YEAH! :) And please don't you forget it, dobranoc :*

2 komentarze:

  1. Filmik jest cudowny! Nie jestem za specjalnie wierząca, więc odniesienia do religii nie za bardzo mnie ruszyły, ale pozostała treść-bardzo.
    Czuję się lepiej, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, ze mnie tez :) ale cala reszta jest inspirująca :)

      Usuń