czwartek, 27 marca 2014

Gorsetowy top a stroj kapielowy

Dzisiaj będzie bardzo luźno, bo pogoda nastraja do luźnych postów :) Za chwilę zbieramy się na salsę, więc dzisiaj mam w planach ubrać wreszcie sukienkę, zarzucić kurtkę z rękawem 3/4 i korzystać z pięknej pogody. A póki co ostatnio chodzi mi po głowie strój kąpielowy. Kilka tygodni temu weszłam do Atlantica i oczom mym ukazał się najpiękniejszy biustonosz ever :) od tej pory nie mogę przestać o nim myśleć.

 
Wymarzyłam sobie właśnie strój kąpielowy, który będzie miał podobny kształt i mam nadzieję, że sezon się jeszcze nie zaczął i wszystko przed nami, bo jedyny jaki znalazłam na allegro za niecałe 40zł to ten poniżej, ale niestety kształt miseczek mi nie leży :/ a majtki za wysokie ;) chodzi mi myśl po głowie żeby skompletować jakoś górę i dół i spróbuję w najbliższy weekend znaleźć coś w sklepach. Gdyby ktokolwiek widział podobny strój to krzyczcie :) A tymczasem miłego wiosennego dnia!
 



2 komentarze:

  1. Popatrz w bonprix, tam tez sa stroje ala gorsetowe, ja tez bardzo lubie tego typu topy, ale najpierw musze zejść z wagi, żeby taki wlozyc :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po moim weekendowym shoppingu zdecydowanie stwierdzam, że jeszcze sezon na stroje się nie rozpoczął ;) dlatego poczekam jeszcze chwilę. Dzięki za radę, bonprix ogarnęłam ale nie ma nic ciekawego :/

      Usuń