sobota, 31 maja 2014

Zlamana kosc promieniowa - czyli sport to zdrowie :)

Ręka złamana z przemieszczeniem, operacja do 2 tygodni. 

Bilans ostatniego tygodnia:

4 treningi :)
Jedna złamana ręka
pierwszy raz w karetce
mnóstwo wspaniałych ludzi dookoła :)

Jestem zdania, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Od rana chyba wszystko wskazywało, że tak się stanie. Ubrałam rękawiczki pierwszy raz na treningu crossfitowym i robiąc pull-upy kippingiem, ręce wyślizgnęły mi się, leciałam na głowę i plecy i podparłam się ręką :) zdarza się ... w szpitalu po dwóch rtg stwierdzili, że trzeba operować, tak więc teraz dowalimy nogi i brzuch, jak twierdzą trenerzy ;) czas się trochę zatrzymać ...


3 komentarze:

  1. O rany. Trzymaj sie dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do formy :) i daj znać, co z operacją

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, współczuję! Wracaj do zdrowia! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń