czwartek, 15 maja 2014

Po czym rozpoznac, ze ktos trenuje crossfit?

Dzisiaj usłyszałam dowcip od kumpla:

- Po czym rozpoznać, że ktoś trenuje crossfit?
...
...
- zaraz Ci sam o tym opowie :)

Coś w tym jest, bo trochę żyjemy crossfitem i lubimy o nim mówić. Ja ostatnio mniej, bo nie mam czasu o nim myśleć, a co dopiero mówić. Dzisiaj pierwszy raz odkąd chodzę na treningi, świadomie zrezygnowałam z niego o 7 rano. Ostatnio przez chorobę młodszego (trzymałam go całą noc na jednej ręce) nabawiłam się małej kontuzji - powstała wielkie zgubienie, które spuchło okropnie na lewym barku, promieniujące przez szyję aż do lewej części czaszki :D bolało niesamowicie - dzisiaj rano już mniej, ale na tyle nieprzyjemnie, aby przy tej obrzydliwej pogodzie, zrezygnować z wyjścia z domu. Zdołałam napisać SMSa do znajomych "ratujcie maścią rozgrzewającą - przynieście do pracy" i poszłam spać dalej.
 
Swoją drogą oglądacie regionale? Zadziwiającym jest fakt, że Sam Briggs jeszcze kilka lat temu była otyła :) a w tym roku drugi rok z rzędu prowadzi w zawodach. A przypomnę, że ma 32 lata :D niezła motywacja. Zmykam pooglądać trochę zaległości i Wam również polecam:
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Nie dziwię się,że się tym chwalisz, skoro wyglądasz tak jak wyglądasz :) Jestem w ciężkim szoku patrząc na Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń