piątek, 20 czerwca 2014

5:40 - Wake up, Mummy!

Dzisiaj mój syn obudził się o 5:40 - kilka minut wcześniej niż normalnie :) jak widzę jego uśmiech z rana, który towarzyszy mu podczas wędrówki po mojej głowie i plecach, to nie mam mu tego za złe. Dzisiaj z resztą i tak ja obudziłam się pierwsza - ból ręki sprawia, że nie mogę spać :/ Chwilę później dołączyła starsza i tak z dwóch stron od rana otoczona jestem dwoma największymi skarbami :)
 
Dzisiaj też czeka mnie duże wyzwanie :) zostaje sama z dzieciakami przez kolejnych 5 dni - najbardziej przerażają mnie zakupy - dwoje dzieci, koszyk sklepowy + jedna ręka to mały challenge, ale nie ma innego wyjścia i trzeba ogarnąć!
 
Ze wszystkich sił próbuję doprowadzić do rotacji nadgarstka, niestety z marnym skutkiem, ani drgnie! Znalazłam parę ćwiczeń, które mają pomóc, ale nie jestem w stanie wykonać żadnego z nich - jeszcze nie ;)
 

 

4 komentarze:

  1. Współczuję. My wstajemy 6.50 i to i tak stanowczo za wcześnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam :) nie jest źle, póki i tak spać nie mogę, a wcześniej i tak wstawałam o tej porze żeby się zebrać na trening i do pracy :)

      Usuń
  2. How to Buy Titanium trim for your new car - TITIAN ART
    Shop the titanium steel best titanium trim online at our TITIAN ART store. Get deals titanium max trimmer for stiletto titanium hammer new or used cars. ford edge titanium Search for best deals with titanium trimmer as seen on tv our titanium art here at $39.95 · ‎In stock

    OdpowiedzUsuń